- Via din profil har du möjlighet att redigera mobilnummer, e-post, adress, lösenord, samt kontotyp.
- Om du vill ändra det telefonnummer som är kopplat till ditt konto, klicka på redigeratill höger om ditt nuvarande telefonnummer.
- Ange ditt nya telefonnummer i popup-fältet.
- Ett meddelande kommer att skickas till ditt nya telefonnummer med en 6-siffrig verifieringskod.
- Verifiera ditt nya telefonnummer genom att ange den 6-siffriga koden.
- Välj om du vill visa ditt telefonnummer på din profil, så att andra användare på Hästnet kan kontakta dig, genom att bocka i rutan. Du kan alltid ändra detta senare om du önskar.
Får du ingen kod på smms? Kanske har du redan fler konton hos oss? Kontakta oss via knappen nedan så hjälper vi dig vidare.
- Välj om du vill ändra din personliga adress.
- Välj om du vill ändra din e-postadress.
- Om du ändrar e-postadressen kopplad till ditt konto kommer du att få en bekräftelse via e-post till den nya e-postadressen du har angett med en aktiveringslänk. Om du inte får detta e-postmeddelande, vänligen kontrollera den här artikeln för hur du löser problemet.
- Klicka på "Bekräfta ändringar".
Är inte e-postadressen valbar? Kanske har du redan fler konton hos oss? Kontakta oss via knappen nedan så hjälper vi dig vidare.
OBS: Alla nya annonser som skapas kommer automatiskt att använda de uppgifter som du har sparat i ditt konto. Däremot kommer befintliga annonser inte att uppdateras automatiskt. Därför måste du redigera varje individuell annons med dina nya kontaktuppgifter för att dina annonser ska vara aktuella.
Om den här hjälpartikeln inte besvarade din fråga är du naturligtvis mer än välkommen att kontakta oss genom att klicka på knappen nedan.