Välkommen
Logga in

Varför får jag inga e-postmeddelanden från Hästnet?

E-mails being marked as spam

Ibland kan e-postmeddelanden från Hästnet märkas som skräppost av e-postsystem. Det enda sättet att säkerställa att du alltid kommer att ta emot alla framtida e-postmeddelanden från Hästnet är att lägga till vår support-e-postadress (support@hastnet.se) i din lista över säkra avsändare och din adressbok.


Nedan ser du hur du kan göra detta. Du behöver först kontrollera din skräppost/papperskorg efter ett e-postmeddelande som vi har skickat till dig:


Yahoo Email

  1. Öppna ett meddelande från avsändaren du önskar (dvs. Hästnet).
  2. Klicka nu på 'Lägg till kontakt' bredvid 'Från'-namn och adress.


Windows Live Email

  1. Öppna ett meddelande från avsändaren du önskar (dvs. Hästnet).
  2. Klicka på 'Markera som säker' bredvid 'Från'-namn och adress.
  3. Klicka nu på 'Lägg till kontakt'.


Hotmail Email

  1. Öppna ett meddelande från avsändaren du önskar (dvs. Hästnet).
  2. Klicka på 'Markera som säker' bredvid 'Från'-namn och adress.
  3. Klicka nu på 'Lägg till kontakt'.

Gmail Email

  1. Öppna ett meddelande från avsändaren du önskar (dvs. Hästnet).
  2. Klicka på pilen bredvid svarsknappen högst upp till höger.
  3. Klicka på 'Lägg till avsändare' till kontaktlistan.


Outlook Email

  1. Öppna ett meddelande från avsändaren du önskar (dvs. Hästnet).
  2. I 'Från'-fältet, högerklicka på e-postadressen.
  3. Klicka på länken 'Lägg till i adressboken' i menyn.
  4. Klicka på 'OK'-knappen.


Om du behöver ytterligare hjälp

Om den här hjälpartikeln inte besvarade din fråga är du självklart välkommen att kontakta oss genom att klicka på knappen nedan

Skicka en fråga

Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.