Välkommen
Logga in

Jag fick en chattnotifikation men jag kan inte se några nya meddelanden.

Ibland kan du få en notifikation via e-post eller push-meddelande om att du har ett nytt meddelande, men när du går till Hästnet-chatten finns det inga nya meddelanden som visas.

Detta beror troligen på att användaren som skickade dig ett meddelande valde att ta bort det innan du kunde läsa det.
Anledningar till att en användare kan ta bort ett meddelande inkluderar:

  • En köpare ändrar sig angående att köpa din häst och tar bort sin förfrågan
  • Hästen är inte längre tillgänglig, så säljaren tar bort sitt svar
  • En användare skickade ett meddelande till fel person av misstag

Om detta händer och du redan har en chattkonversation med personen kan du skicka dem ett meddelande för att kontrollera att allt är i ordning.

Om en användare tar bort det första meddelandet i en konversation med dig finns det ingen möjlighet att svara tillbaka till dem, så du kan hoppa över den användaren och fokusera på konversationer med andra användare.

Om du behöver ytterligare hjälp

Om den här hjälpartikeln inte besvarade din fråga är du självklart mer än välkommen att kontakta oss genom att klicka på knappen nedan.

Skicka en fråga


Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.