Welcome
Login

Varför får jag inga e-postmeddelanden från Hästnet?

E-mails being marked as spam

Ibland kan e-postmeddelanden från Hästnet märkas som skräppost av standard e-postsystem. Det enda sättet att säkerställa att du alltid kommer att ta emot alla framtida e-postmeddelanden från Hästnet är att lägga till vår pålitliga support-e-postadress (support@hastnet.se) i din lista över säkra avsändare och din adressbok i din e-postklient.

Vi har listat hur detta kan göras i de mest populära e-postklienterna nedan. Du behöver först kontrollera din skräppost/papperskorg för ett e-postmeddelande som vi har skickat till dig:

Yahoo Email

  1. Öppna ett meddelande från avsändaren du önskar (dvs. Hästnet).
  2. Klicka nu på 'Lägg till kontakt' bredvid 'Från'-namn och adress.

Windows Live Email

  1. Öppna ett meddelande från avsändaren du önskar (dvs. Hästnet).
  2. Klicka på 'Markera som säker' bredvid 'Från'-namn och adress.
  3. Klicka nu på 'Lägg till kontakt'.

Hotmail Email

  1. Öppna ett meddelande från avsändaren du önskar (dvs. Hästnet).
  2. Klicka på 'Markera som säker' bredvid 'Från'-namn och adress.
  3. Klicka nu på 'Lägg till kontakt'.

Gmail Email

  1. Öppna ett meddelande från avsändaren du önskar (dvs. Hästnet).
  2. Klicka på pilen bredvid svarsknappen högst upp till höger.
  3. Klicka på 'Lägg till avsändare' till kontaktlistan.

Outlook Email

  1. Öppna ett meddelande från avsändaren du önskar (dvs. Hästnet).
  2. I 'Från'-fältet, högerklicka på e-postadressen.
  3. Klicka på länken 'Lägg till i adressboken' i menyn.
  4. Klicka på 'OK'-knappen.

Om du behöver ytterligare hjälp

Om den här hjälpartikeln inte besvarade din fråga är du självklart välkommen att kontakta oss genom att klicka på knappen nedan

Skicka en fråga

Did you find it helpful? Yes No

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.