E-mails being marked as spam
Ibland kan e-postmeddelanden från Hästnet märkas som skräppost av standard e-postsystem. Det enda sättet att säkerställa att du alltid kommer att ta emot alla framtida e-postmeddelanden från Hästnet är att lägga till vår pålitliga support-e-postadress (support@hastnet.se) i din lista över säkra avsändare och din adressbok i din e-postklient.
Vi har listat hur detta kan göras i de mest populära e-postklienterna nedan. Du behöver först kontrollera din skräppost/papperskorg för ett e-postmeddelande som vi har skickat till dig:
Yahoo Email
- Öppna ett meddelande från avsändaren du önskar (dvs. Hästnet).
- Klicka nu på 'Lägg till kontakt' bredvid 'Från'-namn och adress.
Windows Live Email
- Öppna ett meddelande från avsändaren du önskar (dvs. Hästnet).
- Klicka på 'Markera som säker' bredvid 'Från'-namn och adress.
- Klicka nu på 'Lägg till kontakt'.
Hotmail Email
- Öppna ett meddelande från avsändaren du önskar (dvs. Hästnet).
- Klicka på 'Markera som säker' bredvid 'Från'-namn och adress.
- Klicka nu på 'Lägg till kontakt'.
Gmail Email
- Öppna ett meddelande från avsändaren du önskar (dvs. Hästnet).
- Klicka på pilen bredvid svarsknappen högst upp till höger.
- Klicka på 'Lägg till avsändare' till kontaktlistan.
Outlook Email
- Öppna ett meddelande från avsändaren du önskar (dvs. Hästnet).
- I 'Från'-fältet, högerklicka på e-postadressen.
- Klicka på länken 'Lägg till i adressboken' i menyn.
- Klicka på 'OK'-knappen.
Om du behöver ytterligare hjälp
Om den här hjälpartikeln inte besvarade din fråga är du självklart välkommen att kontakta oss genom att klicka på knappen nedan